نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

بند جدایی بازیکنان استقلال| اگر باشگاه بدقولی کند

  • کد خبر: ۵۷۶۸۹
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
بند جدایی بازیکنان استقلال| اگر باشگاه بدقولی کند
چنانچه باشگاه استقلال در پرداخت حقوق بازیکنان بد قولی کند، آن‌ها می‌توانند قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کنند و از این باشگاه بروند. مهدی پور از این راز رونمایی کرده است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، مشکلات مالی بازیکنان استقلال در ماه‌های اخیر آزار دهنده شده و حتی صدای بازیکنان جدید را هم که تازه به این باشگاه ملحق شده‌اند درآورده است. یکی از این بازیکنان که تازه به استقلال آمده مهدی مهدی پور است. هافبکی که شرایط موجود را به ضرر استقلال می‌داند وبراین باور است تیمش با این شرایط مشکلاتی را درآینده تجربه خواهد کرد.

مهدی پور پیرامون این ماجرا حرف‌هایی دارد:« مشکلات مالی ما کماکان ادامه دارد. من امسال اضافه شدم و از وضعیت سال های قبل خبر ندارم اما واقعا مشکل مالی داریم. با این حال این مساله یک موضوع درون تیمی است و بهتر است درون خانواده مان آن را حل کنیم.»

اگر مشکلات مالی در استقلال ادامه داشته باشد و بازیکنان حقوق خود را در موعد مقرر دریافت نکنند چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ آیا می‌شود انتظار برخی جدایی‌ها را داشت؟ مهدی مهدی پور موضوعی را افشاء می‌کند که جالب توجه است:« آنطور که من کم و بیش خبر دارم، همه بازیکنان بند فسخ قرارداد در صورت به حد نصاب نرسیدن پرداختی ها را در قراردادشان دارند. من فقط امیدوارم در نیم فصل و آخر فصل اتفاق بدی از این نظر برای استقلال نیفتد که خدای ناکرده برخی نفرات به خاطر بندهای قراردادشان جدا شوند. ما لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم و به همه نفرات خود نیاز داریم.فقط امیدوارم اتفاق بدی برای تیم نیفتد.»

با توجه به صحبت‌های مهدی‌پور درباره بند فسخ قرار داد احتمالا حاشیه‌های تازه‌ای برای این باشگاه به وجود خواهد آمد و هیچ بعید نیست که برخی بازیکنان به دلیل خلف وعده‌های مکرر باشگاه سودای جدایی سردهند وخواستار رفتن از تیم خود شوند. به نظر می‌رسد مدیران فصل پیش و مدیران کنونی باشگاه استقلال در زمان عقد قرارداد با بازیکنان برخی مسائل از جمله همین قرار ندادن بند جدایی را بی اهمیت دیده‌اند. مسئله‌ای که حالا برای استقلال دردسرساز شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->